امروز شنبه 31 شهريور 1403 ساعت 4 : 15 دقیقه

آیا همستر کامبت به زودی لیست می‌شود؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 6 شهریور 1403 در ساعت 16 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 چه کسی تا به حال فکر می کرد که همسترهای کوچک و پشمالو به افراد مشهور غیرمحتمل یک پدیده بازی در سراسر جهان تبدیل شوند؟ موضوع پرطرفدار در استفاده از فضای بازی برای به دست آوردن فضای بازی ، ترکیبی از جذابیت و نبرد، مبارزه با همستر است – اکنون که واقعاً دنیا را محاصره کرده است.

اگر قرار باشد خیلی خلاصه به این سوال پاسخ دهیم، کوین Hamster Kombat (به نام $HMSTR) قرار است به زودی لیست شود. طبق برنامه‌ریزی‌ها، این توکن در ماه آگوست ۲۰۲۴ (شهریور) به نظر می‌رسد که در صرافی‌ها عرضه خواهد شد. این لیست شدن به کاربران امکان می‌دهد تا $HMSTR را در بازارهای ارز دیجیتال معامله کرده و همچنین تعامل بیشتری با اقتصاد درون بازی داشته باشند. این حرکت به تبع به جذب کاربران جدید و افزایش تعامل بازیکنان فعلی کمک خواهد کرد. با این اوصاف، همه چیز از یک خبر عجیب و جنجالی شروع شد که به نظر می‌رسد همستر کامبت قرار نیست به این زودی در صرافی‌های بین المللی لیست شود و این پروژه می‌خواهد برای همیشه و آن هم بدون توزیع پاداش به کاربران فعال به مسیر پر فراز و نشیب خود پایان دهد.

در بین نظریه های موجود، این احتمال نیز وجود دارد که در حال تماشای یک شوی تبلیغاتی هستیم تا همستر کامبت مجدد و پس از گذر چند ماه در صدر لیست اخبار دنیای ایر دراپ و کریپتو قرار گیرد. همچنین از آنجایی که پاول دورف در گذشته از همستر کامبت حمایت کرده، این موضوع که همستر کامبت صرفا یک بازی ساده بوده و قرار نیست به مخاطبین خود ایردراپ دهد، فعلا فرضیه‌ی چندان قدرتمندی نیست. اگر سناریوی کنسلی لیستینگ توکن $HMSTR در صرافی‌ها به حقیقت بپیوندد، رسما اعتماد کاربران و به خصوص معامله‌گران نسبت به پاول دورف و اکو سیستم تلگرام خدشه‌دار خواهد شد و علنا پروژه‌های ایردراپی جدید به سختی می‌توانند اعتماد کاربران جدید را جلب کنند.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :