امروز یکشنبه 18 شهريور 1403 ساعت 4 : 29 دقیقه

حضور احسان در ششمین نمایشگاه ابزار و یراق مشهد

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 27 تير 1403 در ساعت 11 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ششمین نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق و بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، در تاریخ دوازدهم الی پانزدهم تیرماه به مدت 4 روز، دریکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای ایران، مشهد مقدس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد و فرصت مناسبی برای تبادل دانش و فناوری‌های نوین در زمینه صنعت، برای صنعتگران عزیز بود.

گروه صنعتی احسان نیز در این نمایشگاه حضور داشت و توانست میزبان جمعی از بزرگان، صنعتگران و تولید کنندگان این حوزه باشد .

حضور شرکت‌های برجسته و شناخته شده در این نمایشگاه، یکی دیگر از نکات مهم آن بود. این شرکت‌ها محصولات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند و از فرصت برای معرفی نوآوری‌های خود استفاده می‌کنند. نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان مشهد، مکانی ایده‌آل برای شرکت‌ها جهت یافتن مشتریان جدید، برقراری ارتباط با تامین‌کنندگان و گسترش شبکه تجاری خود است.

در مدت برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگان زیادی از غرفه احسان دیدن کردند. بازدید اعضای محترم شورای شهر، ریاست اتحادیه صنف ابزار، از موارد حایز اهمیت بود.

             گروه صنعتی احسان   گروه صنعتی احسان

در نهایت، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان مشهد نه تنها به عنوان یک رویداد تجاری، بلکه به عنوان یک فرصت برای ارتقای سطح دانش و فناوری‌های ساختمانی در ایران شناخته می‌شود. این نمایشگاه با گرد هم آوردن متخصصان و فعالان این صنعت، به توسعه و پیشرفت صنعت ساختمان در کشور کمک می‌کند.
خرسندیم از اینکه توانستیم مفتخر به میزبانی و دیدار شما بازدیدکنندگان عزیز باشیم .

 گروه صنعتی احسان

 

 در آخر، از تمام عزیزانی که از اقصی نقاط استان خراسان برای بازدید از غرفه احسان آمدند، صمیمانه سپاسگزاریم و قدردان حضور ارزشمندتان هستیم همچنین از میهمان نوازی مردم غیور و خونگرم مشهد تشکر ویژه داریم.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :