امروز یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت 12 : 40 دقیقه

دستگاه جوش هیبریدی جدیدترین تکنولوژی صنعتی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 1 خرداد 1403 در ساعت 15 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

دستگاه جوش هیبریدی ( شارژی ) ، جدیدترین تکنولوژی صنعت جوش در جهان

دستگاه جوش شارژی جدیدی طراحی و تولید شده است که از باتری‌های FlexVolt یا برق شهری برای تامین انرژی استفاده می‌کند.

این دستگاه جوش هیبریدی به 4 باتری FlexVolt مجهز شده که آن را به یک دستگاه جوش شارژی تبدیل می‌کند.

زمانی که این دستگاه جوش به باتری 12 آمپر ساعتی مجهز می‌شود، امکان سوزاندن حداکثر 32 الکترود E6013 را با هر مرتبه شارژ فراهم می‌کند.

این دستگاه جوش قابلیت استفاده از برق شهری را نیز دارد و زمانی که به شبکه برق 220 ولت AC متصل شود، می‌تواند جریان 200 آمپری را در خروجی تحویل دهد اما در زمان استفاده از باتری حداکثر جریان خروجی آن به 150 آمپر می‌رسد.

این دستگاه جوش قابلیت عملکرد در حالت ترکیبی یا هیبریدی AMP+ را نیز دارد. در این حالت، دستگاه جوش Renegade Volt از برق باتری به صورت مکمل برق شهری استفاده می‌کند تا از تجربه «وقفه به دلیل قطع برق توسط بریکر» جلوگیری کرده یا «توان خروجی بالاتری را در زمان استفاده از برق شهری با ولتاژ 120 ولت» ارائه دهد.

این دستگاه جوشکاری در حالت هیبریدی Amp+ امکان استفاده از برق شهری 120 ولتی AC، برق شهری 220 ولتی AC، باتری‌های FlexVolt یا باتری AC + را دارد.

این دستگاه جوش برای جوشکاری آرگون (GTAW) و جوشکاری قوس الکتریکی (SMAW) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای این دستگاه جوشکاری می‌توانیم از الکترودی با حداکثر اندازه 32.5 اینچ استفاده کنیم. بر اساس ادعای سازنده ، دستگاه جوش هیبریدی جدید محدودیت‌های دستگاه‌های جوش قدیمی را ندارد.

ما در گروه صنعتی احسان، نمونه ساخته شده این دستگاه را از شرکت سازنده خریداری کرده و در واحد طراحی و مهندسی فنی، در حال بررسی و مهندسی معکوس این دستگاه جوش هیبریدی هستیم. چنانچه تولید این محصول مقرون به صرفه و قابل تطبیق با شرایط اقلیمی ایران باشد ، در برنامه آینده تولید، قابل برنامه ریزی است.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :